Sponzorirane objave na društvenim mrežama imaju svoj ozbiljan učinak za svaki biznis, jer ciljano traže svoju publiku rješavajući njene probleme i potrebe. Reklame na televiziji imaju masovni odziv, jer su predstavljene masi. Ali i pored svih tih opcija koje nude televizija i moderni mediji, bez kojih svakako marketing današnjice ne bi mogao da funkcionira, reklamni materijali su i te kako u upotrebi i imaju veliku važnost u reklamiranju biznisa.
Činjenica je da se ne možete osloniti isključivo na televiziju i društvene mreže, jer nisu svi uz njih i nisu svi uvijek uz njih. Osobe koje rade, koje su zauzete, televiziju rijetko gledaju, društvene mreže mahinalno listaju, ali su im određeni proizvodi i usluge potrebni kao i svima drugima. I tu na snagu stupa moć reklamnog materijala. Tu se nalazi srž onoga zašto se i dalje radi i zašto je toliko potreban. Zato hajde da vidimo što je to što najviše privlači pažnju.
Reklamne zastave
Razmislite malo i pomislite koliko puta ste u toku prethodnih desetak dana vidjeli da neko, najčešće dijete, nosi reklamne zastave u ruci? Vjerojatno često, a na njima je bio neki slogan, logo neke firme, poziv da se nešto posjeti. Reklamne zastave imaju dvojaku ulogu. S jedne strane, one služe da se prostor ukrasi njima, a da se ujedno ureže ono što predstavljaju u podsjest korisnika i klijenata. S druge strane, reklamne zastave se redovno dele, a najčešće ih uzimaju deca kako bi mahala njima. I ovo je deo odlične reklame, jer svi prolaznici ulicama pogledaju dijecu, po navici, a onda u očima ostaje slika ne samo djeteta, već i zastave kojom mašu dok skakuću, šetaju… Kao i svaki, tako i marketing sa reklamnim zastava funkcionira na dubljim nivoima svesti i o tome valja razmišljati, kako radi, zašto i na koji način točno privlači pažnju.
Roll up baneri
Roll up baneri su najbolji način da u određenom prostoru istaknete sebe i povećate vidljivost svog brenda. Zato se oni najviše koriste na sajmovima, nekim izložbama, ali i ispred tržnih centara, kako bi se skrenula pažnja na određeni brend i nečije poslovanje. Ali, što je važno kada je ova vrsta banera u pitanju?
Ako postavite beo, bezličan baner koji se nalazi u prostorijama koje su većinski bele, sivkaste, ostaćete nevidljivi. Nikome neće zapasti za oko to što ste ga postavili, jer ne privlači pažnju. Ovo znači da je najvažnija stvar da baner bude takav da privuče pažnju, a s tim u vezi priču nastavljamo o dobrom i kvalitetnom dizajnu i narednom prijedlogu.
Dobro dizajnirani flajeri
Kako roll up baneri, tako i flajeri imaju svoju veliku ulogu u reklamiranju, zbog čega jesu popularni i danas kada su društvene mreže preuzele primat nad skoro svim. Međutim, nije svaki baner dobar, kao što ni svaki flajer nije dobar. Ono što pravi razliku jeste dizajn s poentom. Ako želite da budete primjećeni i da vaš reklamni materijal radi za vas, posebno kada govorimo o banerima i flajerima, onda morate da imate dizajn koji komunicira s ljudima umjesto ljudi. Što to znači? Dobar dizajn mora da ispuni određene kriterije. Mora da privuče svojim izgledom, a onda već s početka čitanja da zainteresira osobu da pročita sve do kraja. To je psihologija velikih lova i jarkih boja kada su sniženja u pitanju, pa je dovoljno da stoji „akcija“ u velikom žutom polju i već će većina sve pregledati kako bi se vidjelo što je to na akciji.
Vizitkarte
I na kraju, vizitkarte. Svakom biznisu su potrebne da bi postojale kao posjetnice i podsjetnice za neki razgovor, te kao informativni deo s podacima za kontakt. Ali, vizitkarta može da sadrži i druge informacije, kao što su to vaše usluge, proizvodi, sve ukratko i po stavkama, pa će tako vršiti reklamiranje gdje god i kad god da se nađu na vidiku.