KRUG ZEMALJSKI: Kako izgleda Pluton u stvarnosti odnosno radi li se na NASA-inim crtežima o psu iz crtića ili planeti?!

Vjerojatno su mnogi od vas “vidjeli” kako izgleda Pluton, odnosno bili su uvjereni da je autentično to što vam prikazuju kao stvarnost. No, jeste li se ikada zapitali na čemu bazirate svoje vjerovanje i radi li se možda o liku iz crtanog filma? Već godinama se babilonci rugaju kroz svoja “svemirska istraživanja” dajući pri tome obične crteže kojima žele potkrijepiti svoju pobunu protiv Boga Izraelovog. Pred vama je izvadak iz knjige “Krug zemaljski” koji možete nabaviti na svim kioscima Tiska te u svim boljim knjižarama.

Tekst: Elvis Duspara

Meni je možda najsmješnija priča s Plutonom? Jeste li vidjeli tu sliku, tj. NASA-inu “fotografiju” Plutona? I tu vidite koliko vam se rugaju dok pozemljari bleje i dive se “izgledu” Plutona.

Navodni Hubble “teleskop” je 2010. “snimio” neku mrlju koja bi trebala predstavljati izgled Plutona i to je 2010. godine NASA predstavila kao najdetaljniji prikaz Plutona. No, ono što je NASA objavila da je navodno Hubble snimio nedvojbeno ukazuje da je taj prikaz Plutona radio netko tko je početnik u programima za obradu slike. Ma, ne samo da Hubble ne postoji, nego u NASA-i imaju ozbiljnih problema s kadrovima koji se bave grafičkim poslovima. To što oni rade, možda nekom amateru izgleda spektakularno, ali bilo kome tko se bavi grafikom, ovo što oni rade je smiješno.

Kako bilo, čak i ako niste grafički stručnjak, imate zdravi razum koji ovi “genijalci” iz NASA-e vrijeđaju. Ako samo malo uključite mozak i razmislite, kako se može dogoditi da snimite neku mrlju u zraku koja ima oštri rub?! Da bih bio skroz precizan što želim reći, ako je zbog udaljenosti neki objekt mutan i kao takav na njemu ne vidite detalje, kako možete dobiti oštri rub tog mutnog objekta?! Sama logika vam nalaže da je onda i rub tog objekta mutan, zar ne? No, ako ste “genijalac” iz NASA-e koji vas želi uvjeriti kako postoji neki Hubble teleskop, onda imate “fotografiju” Plutona iz 2010. godine gdje je Pluton mutna mrlja s oštrim rubovima?! U takvu glupost čak i dijete iz vrtića ne može povjerovati. Naravno, kroz godine zaglupljivanja, kojem ste izloženi kroz sustav obrazovanja, vama takva glupost više nije glupost nego “znanstvena činjenica”. Oni koji razmišljaju i koriste logiku vide da se ovdje radi o nekom amaterskom uratku napravljenom u nekom programu za obradu slike.

MUTNO S OŠTRIM RUBOVIMA?!: NASA vrijeđa vaš zdrav razum time što vam tvrdi da je ova “slika” Plutona snimljena 2010. godine nepostojećim Hubble teleskopom. Osnovno pitanje je kako može nešto što je mutno imati oštri rub??? (foto: NASA)

S obzirom na to da vam se babilonci rugaju kroz cijeli svoj nametnuti sustav obrazovanja, bilo je samo pitanje trenutka kada će u svom ruganju otići korak dalje. Tako je NASA objavila 2015. godine detaljni prikaz Plutona i svi oni koji su “obrazovani” automatski bleje i dive se izgledu Plutona. Istom onom Plutonu kojem su se divili samo pet godina ranije kako je mutan, a ima oštre rubove?

Oni koji su makar jednom gledali Disney-ev crtić Mickey Mouse na NASA-inim će “slikama” kojim prikazuju “planet” Pluton prepoznati psa Plutona. Točnije obrise psa Plutona na “planetu” Plutonu.

PAS ILI PLANETA?!: Na izmišljeni izgled “planeta” Plutona NASA je na svoj crtež iz 2015. stavila obris psa Plutona?!

Foto: NASA

Ako vam i ovo nije dovoljno koliko vam se rugaju, onda stvarno ne znam što bih vam više rekao. Pa, ne samo da ne bih kupio rabljeni automobil od nekoga iz NASA-e nego ne bih… ma, ništa im ne vjerujem. Da netko iz NASA-e kaže da je vani sunčan dan, ja bih otišao napolje provjeriti da kojim slučajem ne pada kiša. Toliko im vjerujem. A vi kako želite jer o vašem životu se radi. Možete vjerovati babilonskim svećenicima, a možete vjerovati Bogu Izraelovu i Njegovoj Riječi. Ali, ne ide i jedno i drugo.

Osim toga, pogledajte još jedan vrhunac bezobrazluka. Do jučer nisu znali niti kako bi nacrtali Pluton, ali su već 2003. godine objavili od čega se sastoji “planeta” Pluton?! Tako je i s drugim tijelima na nebeskom Svodu. Sve oni “znaju”. Išli u škole, pa znaju.

Još jednom vas podsjećam da je najdublja iskopana rupa na Zemlji niti 12,5 kilometara, a ovi šarlatani tvrde da znaju presjeke od čega se nešto sastoji?! Stvarno nemam riječi. Isto kao što nemam riječi kada mi netko tvrdi da vjeruje onome što objavi NASA.

VALJDA SU KOPALI PO “PLUTONU”, PA ZNAJU?!: NASA je objavila presjek “planeta” Plutona 2003. godine, odnosno još jedan smiješni crtež. Znaju ljudi, valjda su kopali i istraživali od čega se Pluton sastoji. Ili se ipak radi o običnom babilonskom maštanju? (Foto: NASA)