(VIDEO) Fosilni zapis ne podržava teoriju evolucije

Doktori prirodnih znanosti (paleontolozi, geolozi i biolozi) iznose novija otkrića paleontologije koja pokazuju da su fosili (okamine) nastali brzo kao rezultat brzog katastrofičkog zatrpavanja sedimentima koje je u kratkom vremenu nanosilo djelovanje vode što upućuje na biblijski svesvjetski katastrofički Potop. Milijuni fosila koji su do danas otkriveni jasno pokazuju da, osim malih varijacija unutar granica izvorno stvorenih tipova stvorenja, nema evolucijskih prijelaznih oblika koji bi morali postojati da se darvinovska makro-evolucija u stvarnosti ikada dogodila. Neandertalci su  se, za hvaljujući iskapanjima paleoantropologa i istraživanjima genoma neandertalaca,  pokazali kao potpuni ljudi, a ne zamišljeni praljudi.  Nedavno otkrivena mekana, rastezljiva, nefosilizirana tkiva, proteini i dijelovi DNK dinosaura jasno pokazuju da fosili dinosaura nikako ne mogu biti stari milijunima godina zato što ti materijali ne mogu ostati sačuvani milijunima godina, ali mogu ostati sačuvani nekih 4500 do 5000 godina koliko je prošlo od biblijskog svesvjetskog Potopa u kojemu se zapravo događalo to zatrpavanje stvorenja koja su se kasnije fosilizirala.

O temi paleontologije i povezanosti fosilnog zapisa s biblijskim Potopom pogledajte i ovdje.