Neandertalci, poslijepotopni ljudi koji su znali koristiti ljekovito bilje

Znanstvena istraživanja ponovno potvrđuju predviđanja znanstvenika kreacionista (znanstvenika koji zastupaju stav da su informacije objavljene od Boga u biblijskoj Knjizi Postanka doslovno-povijesno pouzdane).

Australski znanstvenici su nedavno u časopisu Nature objavili da su genetskom analizom zubnog plaka sa četiri ostatka tzv. neandertalaca iz špilja u Španjolskoj i Belgiji otkrili da njihov dentalni plak sadrži mikroorganizme koji su bili u ustima, patogene iz gastrointestinalnog i respiratornog trakta, te djeliće hrane.

Istraživanje je pokazalo da je neandertalac iz Španjolske imao bakterijsku upalu zuba (dentalni apsces) i crijevne parazite koji su uzročnici akutne dijareje.

DNA analiza pokazala je da je neandertalac jeo bijelu topolu, koja ima u sebi salicilnu kiselinu koja je aktivni sastojak aspirina, a otkriveni su i tragovi prirodne antibiotske plijesni – penicilin. Znanstvenici zaključuju da ta otkrića upućuju na to da je neandertalac imao dobro znanje o ljekovitim biljkama i analgetskim i protuupalnim sastojcima, te da se sam liječio.

Otkriveno je također kako se prehrana mijenjala ovisno o lokaciji. Neandertalci s područja Belgije su jeli meso sada izumrlog vunastog nosoroga i divljih ovaca, ali i gljive. Neandertalci s područja Španjolske su izgleda bili vegetarijanci jer kod njih nisu pronađeni nikakvi tragovi konzumacije mesa, već pronađeno pokazuje da su se izgleda samo hranili jestivim sjemenkama pinjolima, gljivama, mahovinom i korom drveća.

Znanstvena istraživanja potvrđuju da tzv. neandertalci nisu bili nikakvi praljudi, nikakva zasebna vrsta ljudi, već su bili potpuni ljudi kao i svaki danas živući čovjek. Bili su potomci prvoga para ljudi, Adama i Eve, ili, preciznije, bili su pripadnici ranih generacija poslijepotopnih ljudi, potomaka obitelji Noinih sinova i njihovih žena jer su ostaci tzv. neandertalskih ljudi pronađeni u gornjim slojevima koji su nastali nakon biblijskog globalnog katastrofičkog Potopa.

GeoloskiSlojeviNisuDugaVremenskaRazdoblja