(VIDEO) Astronomija pobija Veliki prasak

Najsuvremenija astronomska opažanja ne podupiru vjeru u evolucionističku hipotezu Velikog praska. U novom dokumentarnom filmu neki od vodećih evolucionističkih kozmologa priznaju ozbiljnu krizu u kojoj se zahvaljujući novim astronomskim otkrićima našla evolucionistička kozmologija Velikog praska.

U filmu 12 prirodoznanstvenika i intelektualaca, ateista i teista, koji se bave temom kozmologije i porijekla svemira, ravnopravno iznose svoje zaključke na osnovi novootkrivenih astronomskih činjenica.
Otkrivene činjenice pokazuju da je naš svemir rezultat profinjenog inteligentnog dizajna, Božjeg stvaranja, da je evolucionistička hipoteza Velikog praska znanstveno neutemeljena i nerealna, te sada ovisi o nedokazanim, potpuno izmišljenim tvorevinama.

Astronomska opažanja jasno upućuju da mjesto koje u svemiru zauzima naš planet nije slučajno već je posebno i povlašteno mjesto, a ljudskom rodu je očito darovano jedinstveno i povlašteno mjesto između svih drugih stvorenja. Taj zaključak proizlazi iz samih znanstvenih činjenica.

Astronomija i kozmologija upućuju na Boga Stvoritelja objavljenoga u Bibliji, Isusa Krista.
“U početku stvori Bog nebo i zemlju” (Knjiga Postanka 1,1).
“Jahve je šest dana stvarao nebo, zemlju
i more i sve što je u njima” (Knjiga Izlaska 20,8).