Otkriven fosil zmije koja je imala četiri noge

Nato Jahve, Bog, reče zmiji: “Kad si to učinila, prokleta bila među svim životinjama i svom zvjeradi divljom! Po trbuhu svome puzat ćeš i zemlju jesti sveg života svog!” (Postanak 3,14).

Paleontolozi su u sedmentu u Brazilu po prvi puta otkrili fosil zmije koja je imala četiri noge.

zmija s 4 noge 2

Fosil je dugačak 19.5 cm, a udovi su dugački 4 mm, odnosno 7 mm.

zmija s 4 noge 3

Prednji i stražnji udovi četveronožne zmije

Četveronožnu zmiju nazvali su Tetrapodophis amplectus. Otkriveno je i da joj je ostao sačuvan i sadržaj trbuha.

zmija s 4 noge 5 sadržaj stomaka

Sačuvani sadržaj trbuha četveronožne zmije

Umjetnički prikaz četveronožne zmije

Fosil četveronožne zmije pronađen je u sloju kojega na osnovi svojih metoda datiranja koje su se eksperimentalno pokazale znanstveno nevaljanima i neupotrebljivima, evolucionisti smještaju u zamišljeno doba krede, a geolozi i paleontolozi kreacionisti ističu da se radi o slojevima sedimenata koji su očito brzo nataloženi u uvjetima katastrofičkog djelovanja vode, globalnom biblijskom Potopu.

O neutemeljenosti evolucionističkih metoda datiranja stijena i fosila, za početak pogledajte od 1:04:40 min. do 1:12:57 min. ovog prirodoznanstvenog dokumentarnog filma.

Opće je poznato da se u sustavnim eksperimentalnim provjerama evolucionističkih metoda datiranja, za stijene čija je mala starost svima poznata i čiji su nastanak ljudi promatrali, pokazalo da te vrlo mlade stijene, prema evolucionističkim metodama datiranja, ispadaju stare od nekoliko stotina tisuća godina do čak 3.9 milijardi godina!

GeoloskiSlojeviNisuDugaVremenskaRazdoblja

Geološki slojevi ne svjedoče u prilog ogromnih vremenskih razdoblja u koja evolucionisti vjeruju. Radi se o pretpotopnim, potopnim i poslijepotopnim slojevima.