Astronomi kreacionisti bili su u pravu, evolucionisti potpuno zbunjeni: Pluton je očito mladi planet

„Plutonova čudna mlada površina nema smisla“ naslov je članka koji pokazuje svu zbunjenost evolucionista nakon što su se prije par dana suočili s činjenicom da površina Plutona ne izgleda ni približno stara 4.5 milijardi godina u koje vjeruju evolucionisti.

Sonda New Horizons potvrdila je predviđanja astronoma i fizičara kreacionista da će Pluton pokazati odlike mladoga nebeskog tijela kako se i može očekivati na osnovi Božje Objave koja svjedoči o starosti svemira manjoj od 10.000 godina.

Pluton New horizons

“Nismo našli nijedan udarni krater (meteorita, kometa i sl.), što znači da se radi o vrlo mladoj površini”, ističu sami evolucionisti.

Pluton površina

Astronomi otkrivaju da je površina Plutona očito mlada.

Površina Plutona ne pokazuje odlike koje bi, čak i prema evolucionistima, imalo tijelo staro 4.5 milijardi godina. Evolucionisti sada površini Plutona pripisuju najviše 1/45 vremena navodne starosti Plutona. Pitanje koje je problem za evolucionističko vjerovanje jest: što se događalo u sljedećih 44/45 vremena, ukoliko je Pluton zaista star 4.5 milijardi godina? Gdje su dokazi za tako veliko vremensko razdoblje u koje vjeruju evolucionisti?

Naime, evolucionisti su zapanjeni otkrićem da je Pluton geološki aktivan što se za tako hladno tijelo nakon navodnih 4.5 milijardi godina nikako nije moglo očekivati.

Pluton planine

Mlade planine otkrivene na Plutonu.

Pluton SputnikPlanum

Područje Plutona nazvano Sputnik Planum također je očito vrlo mlado

Čak i prema evolucionističkom zaključku, i Pluton i Charon su premala tijela da bi im geološka aktivnost mogla biti potaknuta toplinom od nuklearnog raspada radioaktivnih elemenata u njihovoj unutrašnjosti. Da su Pluton i Charon zaista stari 4.5 milijardi godina, toplina bi im odavno nestala.

Također je otkriveno da Pluton vrlo brzo gubi atmosferu, nekih 500 tona materijala u sat vremena. To je zapanjujuća stopa gubljenja materijala, pa se postavlja pitanje što bi bez ikakvog poznatog izvora topline nadoknađivalo plin tijekom tih zamišljenih 4.5 milijardi godina. Stopa gubljenja materijala upućuje na jako malu starost Plutona.

Charon

I ova najnovija otkrića usklađena su s očekivanjima astronoma i fizičara kreacionista koji zastupaju stav otaca i naučitelja Katoličke Crkve prema kojemu je biblijska kronologija Knjige Postanka povijesno pouzdana i koja svjedoči da je Bog svemir stvorio prije manje od 10.000 godina. To su nepokolebljivo zastupali svi oci i naučitelji Katoličke Crkve. U tom biblijskom vremenskom okviru, ova novootkrivena mladolikost nebeskih tijela koje očituju Pluton i Charon, potpuno je očekivana, razumljiva i smislena.

Kao što su vjerni katolici oduvijek vjerovali – nema sukoba između strogo znanstvenih činjenica i kronologije biblijske Knjige Postanka.

Za više informacija o očito vrlo mladoj površini Plutona, vidi sljedeće članke:

Pluto is youngNew Pluto Images Even More PerplexingPluto Shock ReboundsNew Pluto Images Show Unpredicted ActivityIs Pluto Another Geyser World? “Shocking” Images Baffle Scientists, More evidence of youth at PlutoPluto Inbound Image Stuns Scientists, New Horizons, Pluto, and the Age of the Solar SystemPluto May Be Erupting