(VIDEO) Forenzički stručnjak svjedoči: Fosili neandertalskog čovjeka upućuju na točnost Knjige Postanka

Forenzički ortodont, dr. Jack Cuozzo, jedan je od rijetkih znanstvenika koji su imali prilike osobno u elitnim znanstvenim institucijama kao što su Peabody Museum Harvard University, Smithsonian Institution Washington, D.C., British Museum England, Musée de l’Homme Paris, University of Liège Belgium, Rockefeller Museum Jerusalem, Field Museum Chicago, istraživati originalne fosilne ostatke tzv. neandertalaca.

Dr. Cuozzo je neočekivano tijekom tih istraživanja otkrio da upravo ti fosili upućuju na istinitost podataka o dugovječnosti ranih ljudi i njihovom sporijem odrastanju o čemu svjedoči biblijska Knjiga Postanka. Također, dr. Cuozzo je otkrio kako se te činjenice na šokantan način pokušavaju sakriti od javnosti u svrhu održavanja ideje evolucije.

U forenzičkoj antropologiji dr. Cuozza je osobno obučavao svjetski autoritet poznat kao “otac forenzičke antropologije”, prof. dr. Wilton M. Krogman. Upravo je dr. Krogman potaknuo dr. Cuozza na paleoantropološko istraživanje ostataka “neandertalskih” ljudi i nakon istraživanja složio se sa zaključcima dr. Cuozza. Također, sa zaključcima dr. Cuozza da fosilni ostaci neandertalskih ljudi svjedoče o biblijskoj dugovječnosti složio se i vodeći američki autoritet u istraživanju kraniofacijalnog rasta, prof. dr. Rolf Behrents. Elitna dijagnostička kompanija s područja ortodoncije, Rocky Mountain Orthodontics, također je potvrdila te zaključke dr. Cuozza.

Znanstvenici katolici kreacionisti iz Kolbe centra za izučavanje Stvaranja (The Kolbe Center for the study of Creation) jako preporučuju knjigu dr. Cuozza “Buried Alive” u kojoj detaljno i vrlo stručno opisuje svoja istraživanja i otkrića  (vidi ovdje).