nacija.hr

Svaki građanski “brak” je za katolika blud?! Obitelj

Svaki građanski “brak” je za katolika blud?!

Nismo se prije osvrtali na referendum u Irskoj, ali potaknuti kuknjavom i plačom “katoličkih” medija osjećamo se dužni pojasniti neke stvari…

Tekst: Elvis Duspara

– Rezultat irskog referenduma kojim su ozakonjeni istospolne veze i brak nije samo poraz kršćanskih načela, nego je i poraz čovječanstva. – rekao je vatikanski državni tajnik kardinal Pietro Parolin, a njegovu izjavu prenio Vatikanski radio.

Što li je to rekao gospodin kardinal i državni tajnik Vatikana?!

"Rezultat irskog referenduma kojim su ozakonjeni istospolne veze i brak nije samo poraz kršćanskih načela, nego je i poraz čovječanstva." - rekao je vatikanski državni tajnik kardinal Pietro Parolin

“Rezultat irskog referenduma kojim su ozakonjeni istospolne veze i brak nije samo poraz kršćanskih načela, nego je i poraz čovječanstva.” – rekao je vatikanski državni tajnik kardinal Pietro Parolin

Da je građanski “brak” kršćansko načelo?! A jest kardinal, a pri tome još i državni tajnik! Svaka čast na takvim “kršćanskim” načelima, ali ja takva načela ne prihvaćam.

Da pojasnim onima koji još ne kuže problematiku. Brak je zajednica jedino muškarca i žene ustanovljena od Boga s ciljem stvaranja dobrih ljudi.

S katoličke pozicije, svaki spolni odnos koji nije pod sakramentom braka smatra se bludom. Ono što su se katolici ulovili u zamku je da su ustali u obranu nečega što im je nepoznato – građanskog “braka”.

Katolici ne poznaju pojam građanskog “braka” nego samo sakrament braka. O tome govore i hrvatski biskupi u poznatom Pastirskom pismu od 20. rujna 1945. godine na čelu sa Svetim Stepincem:

– Kršćanskom je braku oduzeta njegova svetost time, što je putem prakse uveden gradjanski brak. Sva je prošlost naših naroda, odgojenih u kršćanskoj vjeri, smatrala bračnu vezu izmedju muža i žene svetinjom, sakramentom, koji se sklapa pred Božjim oltarom u crkvi.

Dakle, ono što je Svetom Stepincu i ostalim biskupima bilo kristalno jasno, današnjim katolicima izgleda nije.

Ako katolici ustraju i dalje u želji da brane građanski “brak” kao zajednicu muškarca i žene, znači li to priznanje da je prirodni blud prihvatljiv za razliku od protuprirodnog bluda? Kako ja to vidim, ispade da katolicima ne smeta prirodni blud nego samo protuprirodni?! Znači li takav pristup, zapravo, odricanju katolika od sakramenta braka?!

Možda bi bilo dobro da katolici prestanu plakati nad rezultatima referenduma i drže se onoga što znaju, a to je da je za katolika brak isključivo i jedino sakrament. Kakav građanski “brak” i njegova “kršćanska” načela?!

Komentiraj

Podjeli sa nama svoje mišljenje

Vezani članci