nacija.hr

Izopćeni iz Crkve zbog abortusa?! Crkva

Izopćeni iz Crkve zbog abortusa?!

Kada bi kojim slučajem netko krenuo rezati dijelove svoga tijela, sigurno bi reagirala pravna država i takvoga spriječila da si nanosi još veće ozljede. Iako bi takav svima govorio kako je to njegovo pravo društvo mu to ne bi dozvolilo nego bi ga poslalo na promatranje. No, ako netko poželi ubiti dijete u utrobi majke, onda zagovornici «ljudskih prava» govore o nekakvom pravu žene na izbor?! Osnovno ljudsko pravo je pravo na život. Društvo koje dozvoljava ubijanje djece je osuđeno na propast, a ujedno je i pokazatelj civilizacijskog moralnog sloma. Kršćani, a i svi ljudi koji žele biti pravedni, ni u kojem slučaju ne bi smjeli nijemo promatrati zlo koje je legalizirano niti u njemu sudjelovati

Tekst: Elvis Duspara

Usljedećih petnaest sekundi negdje u Europi će ubiti jedno dijete u utrobi majke. To je legalizirani zločin. Taj zakon kojim je dozvoljeno ubiti najnevinije stvorenje donijeli su ljudi koji ne poštuju pravednost i poštenje. Takvi ljudi sjede i u Hrvatskom Saboru.

Je li vam muka od ovoga? Ne želite dalje čitati? Nemojte. No, te ljude su izabrali ljudi poput vas. Vaši prijatelji, susjedi, roditelji, djeca… Možda čak i vi sami. Je li vam još više muka? Možda se toliko naljutite na ovo što ćete pročitati da više nikada ne utipkate nacija.hr. No, ne biste se trebali ljutiti na nas. Radije svoju ljutnju usmjerite na one koji ubijaju djecu ili to podržavaju.

Isus kaže: “Zaista, kažem vam, što god učiniste jednomu od ove moje najmanje braće, meni učiniste!” (Mt 25,40).

Iznova i iznova susrećemo ljude kojima životi te djece koja su ubijena u utrobama majki ništa ne znače. Ako samo pogledamo s kolikom se ljubavlju razbacuju ljubitelji mačaka ili pasa, nevjerojatno je s kako malo žara svi ostali brane dječji život. Ta djeca su najnevinija od svih stvorenja. I redovito se ubijaju zbog onih koji to na bilo koji način podržavaju i onih koji to izvršavaju. Monstruozni zakon ta ubojstva čini potpuno prihvatljivim.

Kršćani jako dobro znaju da im je autoritet Isus Krist. Ako izbacimo autoritet Isusa Krista, onda se moral može prilagođavati požudama nemoralnih. Dovoljno je da dođu nemoralni ljudi na vlast i da ono što je nemoralno učine legalnim. Na taj način ono što je nemoralno postaje legalno. No, kršćani to trebaju s gnušanjem odbaciti jer se njihov moral može temeljiti jedino na Isusu Kristu.

Kada vidimo kako oni koji sudjeluju u zločinu nad zločinima dolaze na svetu Misu teško je ostati mirne glave. Za sve one koji misle kako Crkva to tolerira imamo fenomenalnu vijest. Takvi su izopćeni po kanonu 1398 Zakonika Kanonskog Prava Katoličke Crkve gdje jasno i nedvosmisleno stoji: “Tko nešto poduzme radi pobačaja upada, ako dođe do učinka, u izopćenje unaprijed izrečeno.”

To što ste upravo pročitali ne ostavlja prostora za dvojbe i različita tumačenja. Jasno piše tko i u kojim okolnostima. Nije potrebno od biskupa očekivati da to i javno obznani kada u slučaju abortusa izopćenje ide automatski. Predlažemo da se vratite i barem deset puta pročitate navedeni kanon 1398.

Konkretno, to znači da svaki onaj koji na bilo koji način sudjeluje u ubojstvu nerođenih izopćen je iz Katoličke Crkve.

Molimo vas za malo strpljenja da pročitate što kaže Katekizam Katoličke Crkve pod brojem 2271:

“Već od prvog stoljeća Crkva je isticala moralnu zloću svakog izazvanog pobačaja. Taj se nauk nije mijenjao. Ostaje nepromjenjiv. Izravni pobačaj, što znači pobačaj koji je željen bilo kao cilj bilo kao sredstvo, teško se protivi ćudorednom zakonu:

Ne ubij dijete pobačajem niti ga pogubljuj nakon rođenja.

Bog, Gospodar života, povjerio je ljudima uzvišenu zadaću održavati život, i tu dužnost moraju vršiti na način dostojan čovjeka. Stoga život, jednom začet, treba najbrižnije štititi; pobačaj i čedomorstvo užasni su zločini.”

Dalje, Katekizam Katoličke Crkve pod brojem 2272 kaže:

“Formalna suradnja u vršenju pobačaja teški je grijeh. Crkva taj prijestup protiv ljudskog života kažnjava zakonskom kaznom izopćenja. Tko sudjeluje u vršenju pobačaja, upada, ako dođe do učinka, u izopćenje unaprijed izrečeno samim time što je učinio prijestup i pod uvjetima koje Kanonsko pravo predviđa. Crkva time ne kani suziti područje milosrđa. Ona iznosi na vidjelo težinu počinjenog zločina, nenadoknadivu štetu učinjenu ubijenom nevinom biću, njegovim roditeljima i cijelom društvu.”

Ako čaša padne sa stola i razbije se, nije potrebno sazivati kojekakve komisije koje bi zaključile da je čaša razbijena. Tako je i s kanonom 1398. Automatski slijedi izopćenje.

Mnogi nisu svjesni težine abortusa i zakona koji je Republika Hrvatska prepisala iz 1978. godine. A to su ne samo oni jadni roditelji koji su ubili svoje dijete, nego i svi oni koji donose zakone i oni koji glasuju za takve političare! Kojekakve garniture se izmjenjuju na vlasti a nikoga ne dira niti zanima zakon o abortusu iz 1978. I sad netko ima obraza kukati kako je kriza i kako nam je loše. Dobro da nam ne padne planina na glavu i sve nas uništi. Oni koji se osjećaju ili izjašnjavaju kao katolici ni u kojem slučaju ne bi smjeli sudjelovati u tome.

Katolička Crkva ne šuti. Katolička Crkva je pitanje abortusa riješila. Abortus je teški grijeh!

Kroz glavu mi prolaze mnogi koji ne znaju kako su stali na stranu tame… koji dolaze na svetu Misu misleći da su pravedni. A na izborima su zaokružili jednu od stranaka koju ne zanima sramotni zakon o abortusu prema kojem je dozvoljeno ubiti dijete u utrobi majke do desetog tjedna trudnoće! Čak neki od političara koji podržavaju taj strašni zakon iz svetih ruku svećeničkih primaju svetu Pričest pred televizijskim kamerama.

Pitam se na koji način bi biskupi morali u praksi provesti kanon 1398? Moraju li izopćenicima uskratiti svetu Pričest? Pa takvima je sveta Pričest već uskraćena. Ne samo sveta Pričest nego ne mogu biti ni kumovi na krštenjima ili krizmama. Nemaju nikakavih prava unutar Katoličke Crkve jer su izopćeni dok god se ne pokaju i prime oprost. No, to ne znači da mogu nastaviti ustrajavati u zlu koje su ispovjedili.

Kroz glavu mi prolaze sve te jadne duše političara koje idu u pakao zato što su legalizirali ubijanje djece. No, Isus Krist je dao svoj život i za njih. I zbog njih je Isus bio na Križu. Da bi se vratilo u Katoličku Crkvu potrebno je pokajati se, ispovjediti se i popraviti učinjenu štetu. Što se tiče političara to konkretno znači promjena zakona o abortusu. A što se tiče naroda to znači da katolik ne smije dati svoj glas na izborima onome koji podržava abortus.

Neki će reći kako stranke nemaju u svom programu zalaganje za abortus. Istina. Većinu njih ne zanima abortus i to je ono što je problem. Zašto bi neka stranka imala u svome programu zalaganje za abortus kada su pitanje abortusa riješili zakonom. Pa neće valjda svake godine govoriti da žele ubijati djecu?! To se podrazumijeva jer bi inače promijenili taj odvratni zakon.

Isto tako neki kažu da u Saboru ne sjede samo katolici, no Katolička Crkva drži kako je član crkve svaka osoba koja je krštena i kao takva ima određena prava, ali i obaveze. Prema tome, nije za čuditi se od onoga koji nije katolik što se ponaša i donosi zakone koji nisu u skladu s Kristovim naukom, no onaj koji želi biti katolik onda je dužan životom svjedočiti vjeru u Uskrsloga.

Narod se raspameti od sreće kada vidi bezbožnike na svetoj Misi, a ne razumije da se može raditi o skandalu i provokaciji. Neki bezbožnici dolaze na svetu Misu ne zato što su uzvjerovali nego da bi se narugali. Njima je to predstava kao kada odu pogledati neku predstavu u kazalište. No, za razliku od odlaska u crkvu, da bi ušli u kazalište moraju kupiti kartu.

Ako neke tvrtke svojim zaposlenicima ne dozvoljavaju dolazak na posao u trapericama jer inače slijedi otkaz takvom neposlušnom zaposleniku, u čemu je problem što saborski zastupnici više ne žele biti članovi Katoličke Crkve? A ne žele biti jer ih ne zanima nauk Katoličke Crkve. Kada bi ih zanimao onda bi se itekako potrudili da promijene zakon o ubijanju djece.

Ako kojim slučajem vidite nekog političara katolika koji je član neke stranke koja odobrava abortus, recite mu da nema pravo biti na svetoj Misi jer je izopćen po kanonu 1398 Zakonika Kanonskog Prava. Recite mu kako nije katolik dok god podržava abortus bilo javno bilo tajno. Ako nije upoznat s time, vaša dužnost je da ga obavijestite. On bi to morao znati. Sad i vi znate.

Mnogi ne razmišljaju o tome jer im nije nitko rekao. Nisu niti svjesni toga pa bi im svakako trebalo ukazati na to.

Dakle, da ne bude sumnje, ispade kako su gotovo svi saborski zastupnici izopćeni iz Katoličke Crkve. Gotovo svi. Ovi koji još nisu, imaju priliku potegnuti pitanje abortusa u Hrvatskom Saboru, inače će, čini se, i oni biti izopćeni zbog sudjelovanja svojim nemarom i propustom. Ako ih ne zanima taj zakon o abortusu, onda automatski podržavaju taj zakon a samim time i svoje izopćenje.

Kako ne bi ispalo da ih treba olako odbaciti treba im dati priliku da se pokaju i promijene ono zlo što su učinili. Ono što ne bi trebalo je muljati im kako ne znate da su izopćeni nego ih obavijestiti da ne pripadate istoj Crkvi.

U Katekizmu ima još jedna zanimljiva stvar. Pod brojem 1903 Katekizma Katoličke Crkve stoji među ostalim i ovo: “Vlast se vrši zakonito samo ako traži opće dobro određene skupine i ako se za to služi moralno dopuštenim sredstvima. Ako se dogodi da vladari izdaju nepravedne zakone ili poduzimaju mjere koje se protive moralnom redu, te odredbe ne vežu u savjesti. U tom se slučaju sama vlast posve ruši i svršava u bezakonju.”

Prema tome, kada vidite bezakonika na svetome tlu, nemojte misliti da je on došao da bi iskazao poštovanje vašoj vjeri. Bezakonik je došao pokupiti legitimetet za zlo koje radi. S gnušanjem odbacite to što on čini. Bezakonik ne može od kršćana dobiti legitimitet za zlo koje radi jer bi kršćani time upali u njegov grijeh.

Obavijestite ljude za koje znadete da na bilo koji način podržavaju abortus kako su u stanju teškog grijeha da ne bi njihova krv poslije pala na vas. Dajte im priliku da se pokaju i isprave zlo. A ako odbiju neka vam budu kao i svaki drugi poganin. U praksi bi to trebalo značiti da nam je dužnost obavijestiti majke, očeve, doktore, medicinske sestre, političare, prijatelje… I to ne zato da bi ih osudili nego iz ljubavi. Ako je Isus Krist dao i za njih život, tko smo mi da im uskratimo spasenje? Ako im šutimo o tome, onda im uskraćujemo priliku da se pokaju i preko Isusa Krista spase dušu svoju. Objasnite im kako nije sve izgubljeno i uputite ih da se jave svome župniku koji će im dati detaljne upute što im je dalje činiti kako da se pomire s Ocem.

Ne sudimo nego ostavljamo na savjest svakom zastupniku da po vlastitoj savjesti procijeni je li u teškom grijehu propusta zbog tog zakona o abortusu i koliko je učinio i čini kako bi se taj zakon promijenio. Ako netko nije svjestan težine i strahote tog zakona možemo se samo nadati da ga Gospodin dotakne pa da prepozna posljedice. Isto vrijedi i za one koji glasuju i biraju stranke koje toleriraju taj strašni zakon.

Ne širimo netrpeljivost, molimo za oprost, a konačan sud će donijeti Gospodin.

Upravo sada u ovih otprilike desetak minuta dok ste ovo čitali u Europi su ubili 40 nerođene djece. Više nego jedan cijeli školski razred. Što mislite kako naš Spasitelj gleda na taj masakr?


Microsoft Word - DIOCESE STATEMENT 051410.doc

Tako se to radi

Časna sestra Margaret McBride iz katoličke bolnice Sestara Milosrdnica u Phoenixu je ekskomunicirana jer se smatralo da je odgovorna za odobravanje abortusa u bolnici jer je dala svoju moralnu suglasnost. Ekskomunikacija se odigrala po promptnoj odluci biskupa Thomasa J. Olmsteda.  Njezino odobravanje je smatrao nedopustivim pod nikakvim „olakšavajućim“ okolnostima iako se operacija objašnjavala kao nužna zbog životne ugroze pacijenta. Pacijentica je bolovala od plućne hipertenzije, a dijete je bilo u 11 tjednu života. 21.10.2009. je biskup Olmsted dodatno objavio da se  bolnica Sestara Milosrdnica više ne može predstavljati kao katolička bolnica.

Izvor: www.azcentral.com


papaivanpavao2

Evangelium Vitae

Papa Ivan Pavao II. objavio je encikliku na temu kulture života pod naslovom Evangelium Vitae 1995. godine. Na početku enciklike uputio je apel odgojnim djelatnicima: “Poštuj život, svaki ljudski život, brani ga, voli ga i služi mu! Samo ćeš na tomu putu naći pravdu, razvitak, istinsku slobodu, mir i sreću.” Za 5. Božju zapovijed “Ne ubij” napisao je, da se odnosi na: “Ne ubij nevinoga, ne ubij nevinoga u ratu, nevinoga u miru, nevinoga u majčinoj utrobi, nevinoga u posljednjoj bolesti, ne ubij nevinoga nikada i u kojem slučaju.” U encklici se ističe, da je život svet, jer od Boga dolazi, ostaje u trajnoj vezi s s Bogom i Bogu se vraća.

Papa je izjavio: “Prema tome, autoritetom koji je Krist predao Petru i njegovim nasljednicima, u zajedništvu s biskupima Katoličke Crkve potvrđujem da je izravno i namjerno ubojstvo nevinoga ljudskog bića uvijek teško nemoralno djelo.” Izrazio je negodovanje, što se u zakonodavstvu zločin ubojstva nevinoga prikazuje kao pravo počinitelja. Zakon koji gazi temeljno pravo na život kosi se sa zdravim razumom. Papa u enciklici navodi, da katolike ne obvezuju zakoni kojima se ozakonjuju pobačaj, eutanazija i bilo koje drugo ubojstvo nedužnih, već katolici imaju pravo protiviti se takvim zakonima, zbog prigovora savjesti.

Komentiraj

Podjeli sa nama svoje mišljenje

Vezani članci