VIDEO: Astronomi otkrivaju da Sunce nije staro milijardama godina

Katolički svećenik, teolog, doktor fizike i kozmolog kreacionist, vlč. dr. Victor Warkulwiz, 2007. godine, podsjetio je katolike na činjenicu da Sunce ne pokazuje karakteristike tijela navodno starog milijardama godina, te da o tome svjedoči i šokantno iskreno priznanje evolucionista astrogeofizičara, stručnjaka za izučavanje Sunca, dr. Johna A. Eddya, koji kaže: „Nema dokaza utemeljenih samo na promatranju Sunca da je Sunce staro 4.5 – 5 milijardi godina…dani su nam neki novi i neočekivani rezultati…pretpostavljam da bismo mogli živjeti s vrijednosti biskupa Usshera za starost Zemlje i Sunca (anglikanski biskup Ussher je prema Bibliji izračunao da bi godina Božjeg Stvaranja čitavog svemira i Zemlje bila 4004. godina prije Krista). Ne mislim da imamo mnogo toga na putu promatranim dokazima u astronomiji što bi se sukobljavalo sa time” (u ‘Geotimes’, sv. 23, str. 18.).

U novom filmu, trojica profesora doktora astronomije i astrofizike otkrivaju znanstvene činjenice koje snažno upućuju na zaključak da Sunce nije nastajalo postupno milijunima godina i nije staro milijardama godina već je od Boga izravno stvoreno u dovršenom stanju prije manje od 10.000 godina, upravo kako je objavljeno u biblijskoj Knjizi Postanka i kako su naučavali svi oci i naučitelji Katoličke Crkve.

Niti najnoviji pokušaj evolucionista da riješe problem koji imaju s očito mladim Suncem nije bio utemeljen niti na znanstvenim činjenicama, niti na zdravoj logici (vidi).

Povezano s temom pogledajte:

(VIDEO) Oci i naučitelji Katoličke Crkve bili su u pravu: Svijet je mlađi od 10.000 godina, a Bog nije stvarao evolucijom